یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2

مخابرات 3 میلیارد تومان جریمه شد!
 
 
 


سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي حكم جريمه سه ميليارد توماني را به دليل رعايت نكردن مصوبه ۹۷ كميسيون تنظيم مقررات رادیویی و بی‌توجهی به قیمت آماده‌سازی خطوط تلفن کاربران برای اینترنت پرسرعت (ران‍ژه) به شركت مخابرات ايران ابلاغ كرد.


در همین راستا امیدواریم مخابرات یک وقت فکر اینکه هزینه های مکالمات را بالا ببرد و یا از این طرح های عجیب و غریب که در نهایت به نفع خودش هست، به ذهنش نرسد!

***

حالا کی گفت آنفولانزا دارند؟!

محسن مشکات- معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی ایران- با بیان اینکه مرغ های وارداتی آنفولانزا ندارند، از اجرای طرح ملی پایش آنفولانزای فوق حاد پرندگان از اول شهریورماه سال جاری خبر داد.

خب حالا کی گفته بود این مرغ ها آنفولانزا دارن که شما تکذیبش کردین؟! همین حرف ها رو می زنین که بعدا واسه این مرغ ها حرف در میارن!

***

شیرخام هرکیلو ۸۰۰ تومان!

این روزها، هر چند روز یکبار قیمت شیر افزایش می یابد! در همین راستا دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی ایران قیمت جدید هر کیلوگرم شیر خام را با افزایش ۵۰ تومانی، ۸۰۰ تومان اعلام کرد.

البته امیدواریم دوباره شاهد کاهش شیرهای کم چرب و فروش گران شیرهای پرچرب در شهرها نباشیم!

***

کاهش ۵۵درصدی ارزش پول ملی در ۷روز؟!

احمد توکلی- نماینده تهران- با اشاره به کاهش ۵۵درصدی ارزش پول ملی در یک هفته اخیر و افزایش نرخ ارز از نایب رئیس مجلس خواست تا نسبت به این مساله مهم و حساس اقتصادی روز اعلام موضع کند و موضوع در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

البته ما از اقتصاد زیاد سرمان نمی شود، اما این موضوع را می دانیم که معنی کاهش ۵۵ درصدی در یک هفته به این معنی است که اگر ابتدای هفته یک میلیون تومان پول داشته اید، در حال حاضر آن یک میلیون تومان شما ۴۵۰ هزار تومان می ارزد! ... آقای توکلی! آیا واقعا همین طور است؟!

***

کمبود ارز نداریم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه از قول وزیر اقتصاد درباره تحولات مثبت بازار ارز در روزهای آینده خبر داد و گفت: به گفته حسینی هیچ مشکل و کمبودی در ذخایر ارزی کشور وجود ندارد.

در همین راستا دعا می کنیم آقای وزیر بدقول نشوند! همین!

***

سقوط آزاد طلا و ارز ادامه دارد

به دنبال كاهش التهاب بازار طلا،‌ ارز و سكه، سقوط آزاد طلا و ارز ادامه دارد؛ به طوري كه قيمت دلار در ساعت ۵ بعدازظهر امروز به ۲۴۳۰ تومان و سكه تمام به ۹۰۵ هزار تومان رسيد. اين در حالي است كه پيش از ظهر امروز دلار ۲۵۴۵ تومان و سكه تمام ۹۳۷ هزار تومان بود.

در فاصله ظهر تا عصر امروز سه‌شنبه قيمت نيم سكه از ۴۷۰ به ۴۵۰ هزار تومان و ربع سكه از ۲۳۷ به ۲۲۵ هزار تومان كاهش يافته است.

در همین راستا به هموطنان عزیز توصیه می شود این روزها از خرید دلار و سکه به امید اینکه بعدا گرانتر شوند و بتوانند از این طریق سودی به دست آورند، خودداری کنند. چون این قیمت ها حبابی بوده و پایین خواهند آمد.


نظرات شما عزیزان:

king of black
ساعت12:48---24 شهريور 1391
سلام اقای حق پناه ... روز بخیر ... خدایی وبلاگ پرمحتوایی دارید... هر روز به وبلاگتون سر میزنم ... مرسی بابت اطلاع رسانیتون ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 / 6 / 1391برچسب:مخابرات 3000000000 تومان جریمه شد!, ] [ 17:12 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User